mandag 16. februar 2009

Kattevask...!


Først tager vi ett stk. avkom...og en stolt mor..:)


-Kom her gutt!!
-Neeei.. Vil ikke!!


-Hør hva mamman din sier nå..
-Grrrr..
-Sleike..sleike..


-DØH! Mutter! Det kiler!!! Jeg blir gal..
-Tull,- gutten min! Du blir ren og pen:)


-Er det sant!! Virkelig? Pen...?;)
- Jadda, gutt! Ren og pen!
-Åååå, mamma.. Suss på kinnet:) Vi er ferdigvaska nå,- sant?!


-Ferdig? På langt nær, min sønn!! Kom med labbene..
-Usj,- nei... Hakke lyst!


-Joda! Vær snill så får du kos!! SMASK!


-Og så var det ryggen,- alltid vrient å komme til der..
-Hjeeelp! Nei... Orker ikke! Tunga di er så ru..
-Tøys! Bedre vaskeklut finnes ikke!! Stille!


-OK - OK!! Du vinner! Jeg overgir meg. Stønn...



2 kommentarer:

  1. Hahaha, fantastisk bildeserie! Knallbra! ;D
    Nu skal æ lægg ut bilda av ny-pusen min, så da kan du gjerne kom innom og se. ;)

    SvarSlett